Tuesday, April 13, 2010

prOjeK bRu da siaP.. :)

jumaat lepas mse jejalan cri barang ngan adik gue kt alor setar...tetiba gue teringin kasut wedges.. alah kasut yg over high heel n bermacam corak tu..hehe.. nk djdikn cite...gue teringin nk pkai kasut camtu..nk tinggikn diri yg x brapa tinggi ni..hehe...gue pun pusing2 la cri corak yg berkenan...tp malangnye..suma tinggi beb...3-4 inch heel...gue takot time jalan nnti kaki gue terpeleot jek..huhu...x ke naya..


camni lah wedges...diantaranyaa.. hehe

lepas melawat beberapa kedai..still x jumpa yg ssuai ngan gue..corak cantik2...tp mak aii...tinggi.. x sanggup gue nk pkai..kt kedai yg last tu..gue jumpa yg ala2 x tinggi sgt..huhu...sanggup la gue pkai..tp yg x syoknya...coraknya bodo gile...itam...plain jek..tp disebabkn nk jgk...gue beli je..

blik umah...gue dok ligat fikir camne nk cantikkan kasut yg ugly ni...adoiii...nampak simple gile.. tetiba gue terpandang bekas2 manik gue..hehehe...idea bijak da mari maa..huhu...gue akn gunakn kemahiran menjahit manik gue yg x seberapa ni utk cantikkan wedges ni..huhu...hope menjadi misi gue..

hehehe...nnti gue continue..

No comments: